Faciliteiten

Onze tennisclub beschikt over moderne faciliteiten die bijdragen aan de ultieme tennisbeleving. Zo beschikt LTC Wittem over;

• 4 gravel tennisbanen
  • Oefenkooi
  • Baanverlichting voor avondspelen
  • (Overdekte) zitplaatsen voor toeschouwers langs de banen
  • Modern clubhuis inclusief nette sanitaire voorzieningen en een bar

Activiteiten

Bij onze tennisclub organiseren we gedurende het hele seizoen een aantal uitdagende activiteiten die onze leden van alle leeftijden en niveaus samenbrengen. Of je nu een ervaren speler bent of net begint met tennissen, er is voor iedereen iets te beleven. Zie onderstaand overzicht voor onze terugkerende activiteiten of onze Facebook en Instagram pagina voor het laatste nieuws.

• Openingstoernooi
  • Ouder-kind toernooi
  • Slottoernooi
  • Inloopavonden (Wekelijks op maandag en donderdag)
  • Kids middag (Wekelijks op vrijdag vanaf 15:30)
  • Tennisles (via externe partij Event Serve, aanmelden kan via deze link)

• Ope

Martine Joosten - Secretaris

secretaris@ltcwittem.nl

Roel Hutschemakers - Voorzitter

info@ltcwittem.nl

Björn Possen - Penningmeester

penningmeester@ltcwittem.nl

Dimphy Hutschemakers-Vos

Edelgard Bloemen

activiteiten@ltcwittem.nl

Sinds maart 2024 heeft LTC Wittem een nieuw bestuur.

"Wij hebben de eer om als team de leiding te nemen binnen onze club. Met een mix van enthousiasme, ervaring en toewijding willen we de club naar nieuwe hoogten brengen.

Ons doel is simpel: wij willen dat iedereen een geweldige tijd heeft op en naast de baan. Of je nu een doorgewinterde pro bent of net begint, wij willen dat je je thuis voelt bij ons. Een plek waar je je passie voor de sport kunt delen en nieuwe vrienden kunt maken. Een plek waar sportieve uitdaging, gezelligheid en verbondenheid hand in hand gaan.

Natuurlijk zijn wij er ook om te luisteren naar jouw ideeën en suggesties, dus aarzel niet om het gesprek met ons aan te gaan. Zo kunnen we samen onze club continu blijven verbeteren."

Met Sportieve groet,

Martine, Roel, Björn, Dimphy en Edelgard